HTML

Lenke

Egy ember miatt készül a blogom hogy lássa mi történik velem folyamatosan.És nyomon követhesse hogy hogy vagyok.

Friss topikok

  • kolonial: miért lenne lehetetlen a pszichológia?? Teljesen jó a bizonyítványod, csak az érettséginél kell rá... (2011.02.12. 14:29) :(
  • györanáde: Csak nézem és nézem, de hiába. Mindig ugyanaz a két hónappal ezelőtti kép fogad. :o( Nem írnál va... (2010.05.31. 14:59) csütörtök
  • györanáde: Ó, édesem! Attól lenne jobb, ha megbeszélgetnéd valakivel a rosszakat. Akár mindent sorra, akár eg... (2010.03.18. 12:01) hmm
  • györanáde: úgy drukkoltam, hogy odaérjen mára :D összemászik: ):):) ez tetszik :) ha nem bánod, beillesztem ... (2010.03.12. 17:40) izgulok
  • györanáde: nem tudom, miért lett vákika néven szignálva az előző, tegnapi kommentem :d jár még valaki más is ... (2010.03.09. 09:02) ...

Linkblog

:(

2010.02.17. 16:40 eknel

Ne haragudj...............

Hát mi is történik velem?!Hmmm..........

elegem van mindenből.úgy ahogy van.nincs kedvem semmihez. nem akarok semmit.Képzled megkaptam egy németes csoporttársamtól hogy nekem a tanár csak úgy szavakra adja az ötösöket..rosszul esik..nagyon...mert én úgy érzem nagyon sokat tanulok ahoz hogy legyen vmi kis tudásom..és egy olyan lány állitja ezeket aki még csak a sima szórendet sem tudja h 2. helyen az ige...vagy rossz helyre teszi vagy ki is hagyja!Hát ennyit róla...Megkaptam a félévim... egy darab hármasom lett...a tesi.....Remélem év végére azse lesz ott..

Jajj lassan elkéne döntenem milyen egyetemre is szeretnék menni...!Mi is szeretnék lenni?!Mi lehet az a tantárgy amit szívesen tanulnék?!Mi legyek ha "nagy leszek,,?! Sok sok kérdés.......és semmi jó nemjut az eszembe...

Képzled megfordult a fejembe a pszichologia?! Nekem nagyon tetszik de egyrészt sokan ellenzik és a beekrülés is számomra elég lehetetlen.....Hát ennyit mára..holnap..szeretlek

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lenke.blog.hu/api/trackback/id/tr461766616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

györanáde 2010.02.18. 20:16:36

Istenem!
Már jó ideje nem jártam itt, mert egy darabig ugyanazt a bejegyzést láttam, de most "valamiért" mégis idekeveredtem. Megérzés? Lehet.

Az ilyen állapotok, amikor tele a pohár, teljesen természetesek. Az a lényeg, hogy tudd kezelni, találj valamit, amivel ebből ki lehet lábalni, valamit, amit szeretsz/amire vágysz vagy csak vársz.
Az ilyen csoporttársakkal nem szabad foglalkozni, mert te tudod (és még én is sejtem, pedig biztos, hogy kevesebbet tudok rólad, a némettudásodról, a fejlődésedről, mint az a bizonyos csoporttárs), hogy mennyi munka van mögötte. Elmesélheted neki, hogy hányszor mész különórára és mennyit foglalkozol a némettel. Nem kizárt, hogy belátja, hogy téved, de nem is garantált.
Annyira klassz ez a bizonyítvány :D A tesi majdhogynem tökmindegy, de számomra éppen az. Mert ez azt jelenti, hogy az összes többi legalább négyes, ami szerintem baromi nagy siker/öröm/munka, amit akarsz... Irtó büszke vagyok rád, remélem, tudod!
Igen, lassan körvonalazódni kellene a pályaválasztási szándéknak. De ez nem könnyű, sőt. És nem is szabad elsietni. A saját tapasztalatom alapján - persze.
Szálab megvette az idei felvételi tájékoztatót, ha gondolod, biztos kölcsönadja. Át kell nyálazni, a felvi.hu-n is van egy csomó info nem csak az egyetemekről, hanem szakirályokról is. Leírások, statisztikák, lehetőségek. Meg kell nézni.
Nem, nem lehetetlen a pszichológia. De baromi sokat kell tanulni. Pszichológiát főleg, de matekot (statisztikát) és anatómiát is, ami több és sokkal másabb, mint az iskolai biológia. Persze, rengeteget tudsz belőle hasznosítani, de édeskevés.
Mindenesetre én azt hiszem, hogy ha akarod, ha igazán akarod, be tudsz jutni. Sőt, meg is tudod csinálni, mintatantervvel is el tudod végezni a szakot. De ehhez akarnod kell, ezt kell akarnod, nem mást. Tényleg. Van egy barátnóm, Ifósz, aki már másodéves ott, meg egy harmadéves évfolyamtársam is. Ha gondolod, beszélhetsz velük. Mert mindenképp beszélj valakivel, mielőtt ezt választod. Meg kell ismerni a területet, amennyire csak lehet. Szerintem ez nagyon fontos és legtöbbször kimarad. Saját tapasztalat. Aztán meg lehet bánni, persze...

No, holnap megyek haza, szombaton délelőtt otthon vagyok, ha gondolod, feljöhetsz. Tényleg. Vagy este.

:) Örülök neked. Nagyon.

kolonial · http://onlinepszichologia.hu 2011.02.12. 14:29:32

miért lenne lehetetlen a pszichológia?? Teljesen jó a bizonyítványod, csak az érettséginél kell rákapcsolni és simán felvesznek!
süti beállítások módosítása