HTML

Lenke

Egy ember miatt készül a blogom hogy lássa mi történik velem folyamatosan.És nyomon követhesse hogy hogy vagyok.

Friss topikok

  • kolonial: miért lenne lehetetlen a pszichológia?? Teljesen jó a bizonyítványod, csak az érettséginél kell rá... (2011.02.12. 14:29) :(
  • györanáde: Csak nézem és nézem, de hiába. Mindig ugyanaz a két hónappal ezelőtti kép fogad. :o( Nem írnál va... (2010.05.31. 14:59) csütörtök
  • györanáde: Ó, édesem! Attól lenne jobb, ha megbeszélgetnéd valakivel a rosszakat. Akár mindent sorra, akár eg... (2010.03.18. 12:01) hmm
  • györanáde: úgy drukkoltam, hogy odaérjen mára :D összemászik: ):):) ez tetszik :) ha nem bánod, beillesztem ... (2010.03.12. 17:40) izgulok
  • györanáde: nem tudom, miért lett vákika néven szignálva az előző, tegnapi kommentem :d jár még valaki más is ... (2010.03.09. 09:02) ...

Linkblog

...

2010.03.06. 22:21 eknel

Most értem haza. Babáázni voltam T.nál és Á.-nál a kicsit Boginak hivják...végtelen kis nyugodt kis baba egész este nálam volt.Imádni való..sose sír.

 

Hazaértem...kimnetem a garázsba és 4 hittankönyvet találtam.Felhoztam és elkedztem olvasni az elejétől. Körülbelül 2 oldalt olvastam el és találtam egy kis cikket a "halászokról..a hálóról.." Eszembe jutott a sok eltött meseszép idő a HÁLÓ korszak...és legfőképp TE a sok móka és kacakás.....mikor még nekem semmi gondom nemvolt......tovább  gondolkozva a hittantáborok.....fuu és mennyi szép emlék..hihetetlen...!Kár h már nincs úgy énekelgetnék újra és hallgatnám a történeteket és a játéékok..legjobbak.

 

Körülbeül 3 hónapom van és megyek ki Németországba tanulni. 2hónapot fogok kint  tölteni.Eddig nem vártam....de már alig várom hogy kimennjek.Sok új dolog..szabadság...önállóság...remélem jó lesz.

Tanulás...az utóbbi 2hétbe sokat rontottam rossz érzés nagyon......probálok javítani..mert ez így nem jó.Én nem egy űtlag buta lány szeretnék lenni aki semmihez nem tud hozzászólni..Én egy értelmes ember szeretnék lenni akire mindenki büszke lehet..remélem egyszer elérem.

Egyetem?!Mi is legyek én?! Mi lenne a legjobb?!

Pasik?!Hát jóvicc nemlétezik értelmes!

Én?!Én ki is vagyok valójában?!Milyen is vagyok én valójában?!Nemtudom

Remélem írsz magadról...mert nagyon rossz hogy nem tudok rólad semmit...Vizsgák hogy sikerültek?Vannak új barátaid ott?Lábad? És csak úgy egyáltalűn hogy vagy?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lenke.blog.hu/api/trackback/id/tr201814898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vákika 2010.03.08. 22:04:44

majd írok. most egyelőre húzok tanulni, mert nem akarok egy buta nő lenni :P
úgy örülök neked, el se hiszed!

györanáde 2010.03.09. 09:02:03

nem tudom, miért lett vákika néven szignálva az előző, tegnapi kommentem :d jár még valaki más is kettőnkön kívül ide? ???
furcsa.
a magamról részre válaszolok most:
a vizsgák vegyesen, nagyon vegyesen sikerültek, minden jegyből van az indexemben: egy UV (egyes) lett, de nyilván mentem újra, akkor hármast kaptam. talán két kettes, két hármas, egy négyes, meg a többi ötös. nem lett túl fényes az átlagom, olyannyira, hogy ösztöndíjat sem kapok (tehát nem vagyok benne a jobbik felében a társaságnak). emiatt aztán egész rosszul érzem magam. szükségem lett volna rá, mindenféle vonatkozásban. dehát ez van. bosszant, de lesz még jobb is biztos.
olyan igazi barátaim nincsenek, de vannak haverok, akikkel beszélek, ha nem vagyok éppen egyedül. de ők még nem barátok. remélem, egyszer azok lesznek, nagyon hiányzik valami biztos ember most...
a lábam vegyes, ma reggel is kezelésen voltam. már mindjárt letelik. járok már januártól. unom. de kicsit használ. attól függetlenül sokat fáj, de már összességében kicsit jobb, mint addig.
egyáltalán meg jól vagyok, nagyon is jól az elmúlt évekhez képest. ma épp kivétel van, mert rohadtul fáj a torkom, csak úgy, de amúgy kerek a világ javarészt. szeretem az egyetemet, az albérletet, még ezt a koszos Pestet is. most kell szakirányt választani, ezen még gyötrődöm kicsit. ... már jelentkeztem, csak nem akarom elbaltázni azért.
no , a többire majd máskor.
süti beállítások módosítása